Ispis statistike od 28. 1. 2011.

Ukupno: 1768618

Finalisti

Sve Vaše materijale, prijedloge, primjedbe ili pohvale glede naše web stranice možete poslati klikom na sličicu:

FILM/VIDEO

JACK AND JILL

Glavni lik komedije „Ludi blizanci“ je Jack Sadelstein, uspješni biznismen iz Los Angelesa, oženjen prekrasnom suprugom (Katie Holmes) i otac dvoje djece koji se svake godine užasava jednog te istog događaja: posjeta njegove sestre blizanke Jill (također Adam Sandler) za vrijeme Dana zahvalnosti. Jillina konstantna potreba za nečim i posesivna agresivnost izluđuju Jacka, pretvarajući njegov inače miran i staložen život u potpunosti naopačke.

SNJEGULJICA

Nova verzija slavne Snjeguljice. Nakon što ih voljeni kralj napusti, njegova nemilosrdna supruga preuzima kontrolu nad kraljevstvom i njegovom prekrasnom 18-godišnjom pokćerkom, Snjeguljicom, koju skriva u palači. No, kada princeza privlače pozornost šarmantnog i bogatog princa, ljubomorna kraljica proganja djevojku u obližnju šumu. Snjeguljica se tada udružuje s bandom svadljivih patuljaka kako bi povratila kraljevstvo koje joj zakonski pripada…i naravno svog princa.

JANE EYRE

Priča je primjerena dobu u kojem je nastala. Jane Eyre nakon smrti roditelja završila je kod ujaka, a kad je on umro ostala je uz omraženu ujnu. Napokon završava u sirotištu Lowood gdje se školuje i odakle odlazi u Thornfield Hall kao guvernanta štićenici vlasnika dvorca, g. Rochestera. Tu tek počinje prava priča, mješavina prikaza života siromašnih mladih Engleskinja 19. stoljeća, dokone vlastele i elemenata gotskog romana. U tome vjerojatno leži i popularnost te priče koja je odoljela vremenu.

THE LOVELY BONES

Film LJUPKE KOSTI, priča o životu i svemu što je slijedilo nakon njega, donosi nam zastrašujuće posljedice zločina i dojmljivu obnovu obiteljskih veza iz neobične perspektive – s one strane života.Nastao prema popularnom bestseleru Alice Sebold i u režiji oskarovca Petera Jacksona (trilogija GOSPODAR PRSTENOVA), film se fokusira na Susie Salmon koja je u prosincu 1973., u dobi od svega 14 godina, bila ubijena na povratku iz škole. Nakon svoje smrti ona nastavlja paziti na svoju obitelj na zemlji, a ubojica je i dalje na slobodi. Zarobljena u divnom, iako tajanstvenom zagrobnom životu, Susie shvaća da mora izabrati između svoje želje za osvetom i želje da oni koje voli prebole njezinu smrt i nastave sa svojim životima. Film počinje šokantnim ubojstvom, ali se razvija u napeto i vizualno kreativno putovanje kroz sjećanja, ljubav i nadu ususret iznenađujućem i emocionalnom raspletu. U filmu glume Mark Wahlberg, nominiran za nagradu Oscar, oskarovke Rachel Weisz i Susan Sarandon, kao i Stanley Tucci, Michael Imperioli te Saoirse Ron u ulozi Susie Salmon.

THE VOW

Tek vjenčani mladi bračni par Paige (Rachel McAdams) i Leo (Channing Tatum) doživi tešku prometnu nesreću nakon koje žena pada u komu. Kada se probudi postane jasno da je u nesreći izgubila pamćenje, a njezin muž odluči ponovno osvojiti njezino srce...Uz McAdams i Tatuma u ovom dirljivom romantičnom filmu glume i dobitnica nagrade Oscar Jessica Lange, Sam Neill i Scott Speedman.

THE SWITCH

Kassie je pametna i zabavna žena koja, unatoč protivljenju svog najboljeg neurotičnog prijatelja Wallyja, odluči da je vrijeme za trudnoću – čak i ako to mora učiniti sama… Uz malu pomoć šarmantnog donatora Rolanda (Patrick Wilson). Međutim, njezini planovi odu u potpuno krivom smjeru zbog zamjene donatora u zadnji čas… Zamjene koja će se otkriti tek za sedam godina, kad Wally upozna Kassienog pomalo neurotičnog sina

INSIDE ME I'M DANCING

U Dublinu, vječiti pobunjenik Rory O'Shea seli u Carrigmoreove stambene kuće za osobe s invaliditetom, i svojom zanimljivom osobnošću utiče na život njihovih stanovnika. Rory je u stanju razumjeti nerazumljiv govor Michaela Connollyja, kojeg je prije puno godina u toj instituciji ostavio njegov poznati i utjecajni otac zbog cerebralne paralize. Njih dvojica vrlo brzo postaju bliski prijatelji i krenu planirati nov i zanimljiviji život. Rory nagovara Michaela da se presele iz Carrigmore u stan u Dublinu, i zapošljavaju prekrasnu Siobhan kao pomoćnicu i njegovateljicu. Živeći zajedno s Rorijem, Michael se suočava s njemu do tada nepoznatim novim svijetom, pronalazi prijateljstvo, ljubav i slobodu, učeći pritom kako preživjeti svojim snagama.

BURLESQUE

Ali (debitantica u filmskoj ulozi – mega-popularna pjevačica Christina Aguilera), djevojka je iz malog gradića u državi Iowi čiji će se život uskoro dramatično promijeniti. Tess, vlasnica nekad ugledno kluba, unajmljuje ju kao konobaricu pa Ali na taj način pobjegne svojoj mračnoj prošlosti i vrlo brzo se zaljubi u burleskni život. Uz potporu novostečenih prijatelja, Ali će ispuniti svoj san i početi nastupati na pozornici.Međutim, stvari će se uskoro dramatično promijeniti kada njezin prekrasan glas počne odjekivati Loungeom i ona sama postane glavna atrakcija u gradu...

CRIMES OF FASHION

Brooke Taylor (K. Cuoco) ne poznaje svoju obitelj. Studira modni dizajn, želi postati modna kreatorica, puno radi da bi zaradila za studij, marljiva je i darovita studentica. Zbog previše poslova nemarna je prema vlastitom izgledu, a to nije dobro ni za ugled na fakultetu, a ni za dečke. Priča počinje u trenutku kad mafija pokapa svog kuma. Na pogrebu se svi pitaju tko će biti novi kum, a jedino consigliere George (D. Chianese) zna odgovor. Kad prvi put dođe do Brooke, ona ne može vjerovati što čuje: da je unuka velikog mafijaškog bossa i da se od nje očekuje da preuzme poslove. "Ali ja nikada nikoga nisam prevarila", kaže ona Georgeu.

SCHOOL OF ROCK AND ROLL

Dewey je glasan, nezreo, neuredan, strastven i ne podnosi autoritete. Dewey je rock-glazbenik i učitelj. Dewey je Jack Black u glazbenoj komediji 'Škola rocka'Rock gitarist i pjevač Dewey Finn (Jack Black), nakon što ga izbace iz njegova rock sastava, prihvaća posao učitelja na zamjeni u završnom razredu stroge privatne gimnazije. Njegov slobodan životni stil, stav i muzika 'otvaraju oči' djeci ohrabrujući ih da istraže vlastite potencijale koje škola inaće ne potiče. Pravi razlog zbog kojeg je Finn prihvatio posao je kako bi nagovorio devetogodišnjeg gitarističkog genija Yukija da bude glavni gitarist u bendu koji bi mogao pobjediti na skorašnjem natjecanju. Finn bi tako riješio financijske probleme i povratio glas respektabilnog rokera.

CAOS

Dvojica policajaca kreću u potjeru za pljačkašima banke koji su, usprkos činjenici da nisu odnjeli ni novčića, iz nje izašli bogatiji za milijardu dolara.Petorica pljačkaša upadaju u banku i sve koji se tamo zateknu uzimaju za taoce. Po dolasku policije njihov veliki vođa Lorenz (Wesley Snipes) kao uvjet za pregovore postavlja ultimatum da ih mora voditi detektiv Quentin Conners (Jason Statham). Riječ je o prekaljenom veteranu sklonom nepodopštinama koji se upravo vratio na dužnost nakon suspenzije. Njegovog bivšeg partnera Yorka, koji je trajno razriješen s dužnosti, zamjenio je rookie Dekker (Ryan Phillippe) kojem je to prvi radni dan.

TAKEN

Liamu Neesonu otmu kćer, no on je bivši CIA agent koji će učiniti sve - ama baš sve - da je spasi. Bryan (Liam Neeson) bivši je tajni agent CIA-e koji se nakon zaslužene mirovine odlučio skrasiti u SAD-u. Što se tiče borbe prsa o prsa, pištolja, strojnica i tenkova tu je stvarno pravi mačak, ali kada na red dođe brak i ljubav, javljaju se problemi. Razveden je, a njegova sedamanaestogogdišnja kćer Kim, koju jako jako voli, živi s majkom i očuhom Stuartom. Kim i njena prijateljica Amanda velike su obožavateljice U2-a i kada čuju da se sprema velika europska turneja, donesu odluku da će otputovati u Pariz i nakon toga pratiti bend diljem Europe. No, za to putovanje treba dobiti i blagoslov od oca, a pošto ga Kim dobro poznaje, slaže mu da se njih dvije spremaju posjetiti samo Pariz i on joj nevoljko da dozvolu.

LEA I DARIJA
Lea, iznimno popularna i talentirana glumica i plesačica, prozvana je hrvatskom Shirley Temple, a njezina najbolja prijateljica postaje Darija, također talentirana glumica u usponu. Lea je Židovka, a Darija je njemačkog podrijetla. Njihovo sretno djetinjstvo i nerazdvojno prijateljstvo prekinuto je s početkom progona Židova u Zagrebu, a zauvijek ih je razdvojio posljednji transportu Židova za Auschwitz 1943. godine. Redatelj je Branko Ivanda.

VRIJEME JE NOVAC
Novi SF redatelja 'Gattace', priča o svijetu u kojem je vrijeme postalo glavna valuta!Prestajete stariti kad napunite 25 godina. Ali, problem je što vam onda ostaje još samo jedna godina života, ako si ne možete kupiti još vremena. Bogati si osiguravaju još desetljeća, a ostali mole, kradu i snalaze se za svaki sat koji mogu dobiti da prežive još jedan dan. Mladić se nađe u situaciji da dobije više vremena nego može i zamisliti, ali je prisiljen bježati od korumpirane policije kako bi sačuvao život... Glume Justin Timberlake, Amanda Seyfried i Cillian Murphy.

TAJNI ŽIVOT KUĆNIH POMOĆNICA
Drama o neobičnoj suradnji južnjačke spisateljice i njezine crne prijateljice koja joj otkriva tajni život kućnih pomoćnica.Radnja filma odvija se 60-tih godina 20. stoljeda u gradiću Jackson u državi Mississippi i prati odnos triju nevjerojatnih žena koje su razvile neobično prijateljstvo i pokrenule projekt koji nadilazi sva društvena pravila toga doba.Priča filma 'Tajni život kućnih pomoćnica' temelji se na prijateljstvu, a prijateljstvo je odigralo ključnu ulogu i pri stvaranju filma. Redatelj/scenarist Tate Taylor i autorica knjige prema kojoj je film snimljen, Kathryn Stockett, odrastali su zajedno 70-tih godina u Jacksonu u državi Mississippi.

CRAZY STUPID LOVE

Cal Weaver ima četrdeset i koju i živi svoj san – ima dobar posao, lijepu kuću, odličnu djecu i brak sa svojom srednjoškolskom ljubavi. Kad sazna da ge supruga vara i želi razvod, njegov "savršen" život brzo se raspada. Što je još gore, u današnjem svijetu samaca, Cal koji na spojeve nije izlazio zadnjih nekoliko desetljeća, ispada potpuno neprilagođen. Nesretnog Cala za svog štićenika uzima Jakov Palmer, frajer koji poznaje igru.Upoznaje ga s brojnim mogućnostima koje se nude: žene željne flerta, muška opijanja i osjećaj za stil kojeg nude mladenački dućani. Unatoč potpunoj promjeni životnog stila i novim osvajanjima, jednu stvar Cal ne može promijeniti - svoje srce, koje ga vodi natrag do mjesta gdje je njega sve počelo.

MOULIN ROUGE

U Parizu 1900. godine mladi engleski književnik Christian (E. McGregor) s tugom se prisjeća razdoblja od prije godinu dana. Tada je, unatoč protivljenju svog oca, doputovao u Grad Svjetlosti, želeći upravo na Montmartreu upoznati boemski život pisca. Iznajmivši trošnu sobicu točno preko puta slavnog kluba Moulin Rouge, Christian se jedne večeri iznenadio kad mu je kroz strop u sobu upao bučni Argentinac (J. Koman). Ubrzo mu je na vrata pokucao slikar Toulouse-Lautrec (J. Leguizamo), koji je Christianu objasnio da Argentinac boluje od narkolepsije, te da su oni glumci i zabavljači u Moulin Rougeu. Doznavši da je Christian pisac i pjesnik, Toulouse-Lautrec je shvatio da je riječ o darovitom i romantičnom umjetniku, koji bi im mogao pomoći u postavljanju nove raskošne produkcije nazvane Spektakularno spektakularno. Prihvativši se stvaranja novog komada, Christian nije ni slutio da će mu druženje s ekscentričnim zabavljačima zauvijek promijeniti život.

GIRL, INTERRUPTED

1967. godine sedamnaestogodišnja Susanna Kaysen (Winona Ryder) ponaša se poput većine tinejdžera: zbunjeno i nesigurno u borbi za pronalazak smisla brzih promjena svijeta koji je okružuje. Zahvaljujući svojim roditeljima ona posjećuje psihijatre koji joj dijagnosticiraju bolest i smještaju je u bolnicu Claymoore, gdje u okruženju ekscentričnih mladih žena, medicinske sestre Valerie (Whoopi Goldberg) i glavne psihijatrice dr. Wick (Vanessa Redgrave) i najdivlje i najopasnije socipatkinje Lise (Angelina Jolie) mora odlučiti između svijeta sjena kojem pripada u psihijatrijskoj bolnici i teškog, nepravednog i neshvatljivog vanjskog.

BANDSLAM

Tinejdžer Will Burton živi za glazbu. Kada njegova majka dobije novi posao u New Jerseyju, Will dolazi u novu školu gdje ubrzo doznaje da rock'n'roll i dalje dominira među mlađom populacijom. Ubrzo se sprijateljuje s kolegicom Sam, a na njihovo veliko iznenađenje popularna Charlotte izabrat će upravo Willa kao novog člana njezinog glazbenog benda koji će se natjecati na popularnom „Bandslamu“. U cijelu priču uplest će se i Charlottein bivši dečko Ben koji pod svaku cijenu sa svojim „Bruce Springsteen wannabe“ bendom Glory Dogs želi osvojiti natjecanje. Po prvi put u svom životu, Will će sudjelovati u nečem velikom i pokušati promijeniti svačije živote…

IMAGINE THAT

Evan Danielson (Eddy Murphy) je uspješni financijski direktor koji zbog posla zapostavlja svoju sedmogodišnju kćer. Kako bi riješio krizu koju prolazi zbog manjka samopouzdanja i sve lošijeg stanja na poslu Evan se povlači u zamišljeni svijet svoje kćeri…Zabavna komedija koju je režirao Karey Kirkpatrick, a u kojoj glume nominirani za Oscara Eddie Murphy („Dreamgirls“) i Thomas Haden Church („Sideways“).

MONTE CARLO

Mlada djevojka, njezina zajedljiva sestra i najbolja prijateljica svoj džeparac odluče potrošiti na dugoočekivano putovanje iz snova – u Pariz. Međutim, putovanje se pokaže velikim razočaranjem pa svi zajedno odluče ostati u predvorju luksuznog hotela s pet zvjezdica i tamo provesti preostalo vrijeme. Ipak, stvari će se u potpunosti promijeniti nakon što jednu od njih slučajno zamijene za razmaženu britansku nasljednicu... I prije nego što uspiju otkriti svoje prave identitete, tri djevojke biti će uvučene u svijet paparazza, privatnih aviona, prelijepih haljina, romansi...I nevjerojatnog odmora u Monte Carlu.

JOHN Q

Sin Johna Quincyja Archibalda (Denzel Washington), Michael, kolabira igrajući bejzbol, što je posljedica srčane mane. U bolnici John doznaje kako je jedina nada njegovu sinu što brža transplantacija, ali i poraznu činjenicu kako je riječ o iznimno skupom zahvatu koje njegovo osiguranje ne pokriva. Nemajući izlaza iz nastale situacije te osjećajući kako i njegov život zajedno sa sinovim polako nestaje, John se odlučuje na očajnički potez. Laća se oružja te uzima taoce u bolničkoj čekaonici. Isprva neprijateljski nastrojeni prema čovjeku koji ih lišava slobode i mogućnosti liječenja, jer su mnogi od njih teški bolesnici, taoci s vremenom počinju sve jasnije razumijevati čovjeka koji je spreman na sve kako bi spasio svoga sina. Napeti spoj obiteljske drame i pregovaračkog trilera, "John Q" je film koji prije svega upozorava na nelogičnosti američkoga zdravstvenog sustava, u kojemu novac, odnosno njegovo neimanje, često uskraćuje ono neophodno ljudima kojima je najpotrebnije. S obzirom da se slične situacije nedvojbeno događaju diljem svijeta, ne čudi razmjerno velik uspjeh koji je film ostvario na kinoblagajnama.

NEVER LET ME GO

George Froeschel i Ronald Miller adaptirali su novelu "Me And My Russian Wife" pisca i dobitnika Pulitzerove nagrade za novinarstvo, Eddyja Gilmorea, o pokušajima spašavanje njegove ljubavi, Tamare, iz staljinističke Rusije. Philip Sutherland (Clark Gable), američki je novinar koji je, zbog svoje ljubavi prema prelijepoj balerini Marvi Larkins (Gene Tierney), odlučio ostati u Moskvi i nakon završetka rata. Njih dvoje uskoro stupaju u brak ali ruski manjak gostoljubivosti prema strancima i sve veća paranoja državnih organa prisili Phillipa na odlazak. No on ne namjerava tako lako napustiti Marvu i odluči je izvući iz Rusije na bilo kakav način.

MIDNIGHT IN PARIS

Romantična komedija o holivudskom scenaristu koji fantazira da napusti Hollywood i postane ozbiljan pisac. Čarobni Pariz u stilu Woodyja Allena! Zaručnici Gil (Owen Wilson) i Inez (Rachel McAdams) putuju u Pariz na odmor. Gil je pisac u blokadi koji se zaljubljuje u grad i želi se preseliti u njega poslije svadbe, ali Inez ne dijeli njegovo mišeljnje.Nakon što Inez ode na ples, Gil kreće u ponoćnu šetnju. U svojim noćnim lutanjima romantičnim ulicama susreće glavne aktere pariškog zlatnog doba iz 20-tih godina prošlog stoljeća. S Hemingwayem, T.S. Eliotom i Fitzgeraldima obilazi kultna mjesta, a druži se i s Picassom, Dalijem i njihovim ljubavnicama i muzama...Gil otkriva pravo srce velegrada i nepresušni izvor inspiracije za pisanje, no sve je dalji od žene koju treba oženiti...

LIFE AS WE KNOW  IT

U novom filmu redatelja Grega Berlantija ("The Broken Hearts Club: A Romantic Comedy"), u kojem glavne uloge tumače Katherine Heigl i Josh Duhamel, dvoje ambicioznih samaca iznenada postaju skrbnici djevojčice Sophie.

Holly Berenson stvara karijeru u cateringu a Eric Messer je obećavajući sportski urednik. Nakon katastrofalnog prvog spoja, zajedničko im je to što se jedno drugome ne sviđaju ali i ljubav prema kumčetu Sophie. U jednome trenutku Hooly i Eric postaju sve što Sophie ima na svijetu i prisiljeni su svoje razlike ostaviti po strani. Žonglirajući ambicioznim planovima za karijere i pretrpanim društvenim kalendarom, morat će pronaći zajedničko tlo kao osnovu življenja pod istim krovom.

NEW YEARS EVE

Zato što veliča ljubav, opraštanje i nove početke

Ovaj optimistični film donosi priču o parovima i samcima i čaroliji New Yorka u najblještavijoj noći u godini. „Novogodišnja noć savršena je prigoda za razmišljanje o pogreškama iz prošlosti i tome kako živjeti bolje. No to je i vrijeme zabave, uzbuđenja i ludosti“, objašnjava redatelj Garry Marshall. „Mnogi čekaju onaj specijalni ponoćni poljubac, a drugi daju obećanja koja će im promijeniti život.” Jedna od zanimljivosti ovog filma je i to što u njemu glume slavne zvijezde svih generacija. To su Halle Berry, Jessica Biel, Jon Bon Jovi, Abigail Breslin, Chris Ludacris Bridges, Robert De Niro, Josh Duhamel, Zac Efron, Hector Elizondo, Katherine Heigl, Ashton Kutcher, Seth Meyers, Lea Michele, Sarah Jessica Parker, Michelle Pfeiffer, Til Schweiger, Hilary Swank i Sofia Vergara.

AUTUMN IN NEW YORK

On je 48-godišnjak na naslovnici njujorškog magazina, ugledni restaurator i ženskar koji ne vjeruje u ljubav. Ona ima 22 godine, umjetnica je i živi s bakom. Nakon njihove prve zajedničke noći, Charlotte (Winnona Ryder) povjeri Willu (Richard Gere) da boluje od zloćudnog tumora, a on njoj neka ne očekuje od njega ozbiljnu vezu.

Will ubrzo shvati kako je Charlotte zabavna i nepredvidljiva, te ju zavoli. Naviknut na neformalno vođenje ljubavi, on ju prevari, a ona ga nogira. Nastoji ju uvjeriti da mu oprosti, no može li se promijeniti, postati odgovoran i skrbiti o njoj kad se razboli?

THE NOTEBOOK

Dopadljiv i romantičan film glumca i redatelja Nicka Cassavetesa (John Q, Alpha Dog), sina slavnoga Johna Cassavetesa. Radi se o adaptaciji bestsellera popularnoga američkoga pisaca Nicolasa Sparksa, čije su najčešće teme ljubav, kršćanstvo i općenito čovjekova sudbina. Vrlo suptilan i dobrih dijaloga, "The Notebook" je uspjelo djelo koje se može svidjeti raznim naraštajima i ljudima različitih dobnih skupina.

Radnja filma odvija se u ruralnoj Južnoj Karolini četrdesetih godina prošloga stoljeća. Zajedno sa prekrasnom, 17godišnjom kćeri Alie (Rachel McAdams), imućna obitelj Hamiltonovih dolazi na odmor u ljetnikovac u malenom mjestu. Lokalnom dečku Noahu Calhounu (Ryan Gosling) Alie odmah zapinje za oko. Njezin zarazni smijeh osvoji ga već pri prvom susretu te ju poziva na spoj. Pod prijetnjom da će se baciti s mosta ukoliko ga odbije, Noah uspjeva 'dobiti' Alie. Početak je to prave ljetne romanse i svega što ide s tim.

MY SISTER'S KEEPER

Ekranizacija istoimenog bestselera spisateljice Jodi Picoult, potresna je priča o mladoj djevojci, rođenoj samo kako bi donirala organe svojoj teško bolesnoj sestri, koja odluči tužiti roditelje kako bi konačno mogla živjeti normalnim životom.

Cijela obitelj Fitzgerald bori se s teškom bolešću starije kćeri Kate (Sofia Vassilieva). Njezina mlađa sestra Anna (Abigail Breslin) je idealan donator te od najranijeg djetinjstva radi mnoge pretrage, transfuzije i operacije. No, Annu počnu mučiti i tinejdžerski problemi te donosi nepromišljenu odluku kojom unosi razdor i tugu u obitelj. Hoće li tim svojim odlukama zapečatiti sudbinu vlastite sestre?

LETTERS TO JULIET

Redatelj ove simpatične romantične komedije o djevojci koja otkriva pravo značenje ljubavi je Gary Winick ("Bride Wars", "Charlotte's Web") dok se u glavnim ulogama pojavljuju Amanda Seyfried ("Chloe") i Oscarovka Vanessa Redgrave ("Julia").

Mlada Amerikanka Sophie dolazi u Veronu, grad u kojem je rođena Julija – slavni lik iz još slavnijeg djela „Romeo i Julia“. Sophie se uskoro pridružuje grupi dobrovoljaca koji odlučuju odgovoriti na pisma Juliji u kojima traže ljubavne savjete. Sophiejin odgovor na pismo iz davne 1951. godine inspirira njegovu autoricu da nakon toliko godina doputuje u Italiju u potrazi za davno izgubljenom ljubavi.

Taj će dolazak pokrenuti niz nevjerojatnih događaja u kojima će svatko od likova upoznati pravo značenje riječi ljubav i doživjeti trenutke o kojima nikad nisu sanjali.